Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2017 07:05 - Powerful Diet Plan – Lose 12 kg In 30 Days!
Автор: vellia Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 141 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2017 07:06


 Мощен Диета план - Загуба 12 кг в 30 дни! Бразилската диета е най-новата тенденция. Той стана популярен, защото дава обещаващи резултати. Има 2 версии: нормални и бързи. Бързият вариант е строг и има негативен ефект върху здравето и затова няма да го споменем в тази статия. Ще ви представим нормалната версия, която се състои от зеленчуци и плодове и е от полза за цялостното здраве.   Това е диета план за една седмица:   * Понеделник *   За закуска: една чаша портокалов сок, един банан и един портокал; За закуска: Един парче препечен хляб и една чаша портокалов сок За обяд: 100 грама зеленчукова салата и 100 грама варена риба; За вечеря: същото като обяда Преди заспиване: Едно малко парче препечен хляб и една супа от портокалов сок;   * Вторник *   За закуска: една чаша ябълков сок; За закуска: една чаша ябълков сок; За обяд: четири листа салата, два варени картофа и 100 грама варено месо; За вечеря: грах (консервиран или свеж), маруля, едно твърдо сварено яйце и 200 грама варена риба Преди да заспите: един тост и една чаша ябълков сок;   * Сряда *   За закуска: един парченце препечена филийка и една чаша мляко; За закуска: 100 грама постно сирене; За обяд: 100 грама грис и 150 грама зелена салата с 1 кг. Лимонов сок и нарязан магданоз За вечеря: четири листа салата, една ябълка и 100 грама варено месо; Преди да заспите: едно малко парче препечен хляб и една чаша ябълков сок;   * Четвъртък *   За закуска: 60гр ананас и една чаша сок от ананас; За закуска: едно малко парче препечена филийка и една чаша сок от ананас; За обяд: Един оранжев, малко парче сирене и 100 грама варено месо; За вечеря: 150гр моркова салата (настъргана) с масло и два варени картофа; Преди да заспите: една парче препечена филийка и една чаша сок от ананас;   * Петък *   За закуска: една малка препечена филийка и една чаша ябълков сок; За закуска: един портокал и една ябълка; За обяд: два малки варени моркови и 150 грама варена риба; За вечеря: малка парче хляб и една купа зеленчукова супа (риба, гъби или задушени яйца); Преди да заспите: едно парче препечен хляб и една чаша портокалов сок;   * Събота *   За закуска: един парченце препечен хляб и една чаша ябълков сок; За закуска: 150 грама варена и настъргана салата с масло; За обяд: едно малко парче хляб, една купа риба яхния, зеленчукова супа или кремообразна гъба супа. За вечеря: 100гр зеленчукова салата и 100гр пържени гъби; Преди да заспите: две бисквити и една чаша ябълков сок;   * Неделя *   За закуска: шепа грозде и един банан; За закуска: едно малко парче препечен хляб и една чаша сок от моркови; За обяд: 100 грама салата от млад лук, зеле и лимонов сок (1 лимон); За вечеря: четири листа салата, 100 грама плодове и една купа зеленчукова или гъбна супа или риба. Преди да заспите: две сушени смокини и една чаша ябълков сок.   Можете да повторите плана за две до четири седмици, но не повече. Когато достигнете целта, консумирайте повече зеленчуци и плодове и постепенно увеличете консумацията на протеини. Умерена физическа активност като плуване, колоездене и ходене се препоръчва по време на процеса.  



Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vellia
Категория: Рецепти
Прочетен: 64615
Постинги: 122
Коментари: 44
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Януари, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031