Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2018 07:38 - Валери Симеонов - за атаката срещу него от хазартното лоби
Автор: vellia Категория: Регионални   
Прочетен: 519 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Атаката на хазартните босове срещу мен тръгна не с фалшиви новини, ами направо с цели фалшиви сайтове. 
Сайтът „delink.co“ е създаден веднага след оповестяването на законопроекта ми срещу хазарта. Сайтът е анонимен, скрит зад специално предлаганата такава услуга от голяма американска офшорна корпорация „GoDaddy“. Няма публично обявен собственик, няма адрес за контакти, няма форма за контакти. 
Ежеседмично сайтът бълва лъжи и глупотевини по мой адрес, като например, че съм против вдигането на пенсиите, че ще правя нов мобилен оператор, че съм настигнал Пеевски по богатство (дай Боже всекиму!), че съм щял да убия спорт, и други от сорта, сготвени по гьобелсовия принцип 10% истина и 90% лъжа.
За достоверност, лъжите са омесени с други общи новини, препечатвани от легитимни информационни агенции, белким се вържат повече балъци.
Вкарват се пари на поразия, за да се разпространяват въпросните творения във фейсбук. По мои сметки, за последните две седмици са „инвестирани“ поне $10 000 само за пропаганда в социалната мрежа. 
Завчера цъфна нов радетел на истината – Hyper Нюз (Нурег Нюз – по правилата на българската граматика). Отново анонимен блог в свободната и безплатна платформа „blogspot.bg“. Същата платформа от поне пет години е основно оръжие на хибридната медийна война на про-руски организации в България с основни жертви премиера Борисов и министър Лиляна Павлова.
Та според Нурег Нюз на 16 май аз съм участвал в конференция по раждаемостта, пенсионните и социалните въпроси. Умниците не са си направили дори труда да проверят, че всяка сряда се провежда заседание на Министерски съвет, така че единствено остава да съм овладял самораздвояването си в пространството. 
Както и да е. Там се „цитират“ мои изказвания, че пенсиите на родителите на българи, емигрирали в чужбина, трябва да бъдат спрени!!! Що за безумие?! И как може някой да се върже на такава лъжа, след като преди по-малко от година по мое настояване бяха увеличени минималните пенсии на ВСИЧКИ пенсионери, без оглед на това къде са децата им – в България или в чужбина!
Оказа се, обаче, че на тази глупост са повярвали и интелигентни хора, което налага настоящото разяснение.
Предупреждавам – не вярвайте, че ще искам избиването на всички онкоболни, пенсионери и деца – инвалиди, за да спестя на държавния бюджет. Или каквато и да е била друга извратена идиотщина, която ще ви пробута хазартното лоби.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vellia
Категория: Регионални
Прочетен: 518195
Постинги: 364
Коментари: 146
Гласове: 247
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031