Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2018 10:09 - Мирно! Равнис! Нааляяяво!
Автор: koshava Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 16297 Коментари: 32 Гласове:
6

Последна промяна: 12.11.2018 19:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image




Гласувай:
12



1. born - Феноменална снимка !
12.11.2018 10:19
Феноменална снимка !
цитирай
2. codetroina - лявото..хейтърско зло, неуморимо на пост..
12.11.2018 10:34
ТЕ са заедно, едно ЮМ котило....
откога го пиша..кушеле..
чети още повече, ощее..повече..и мисли

цитирай
3. apostapostoloff - Гледат го подигравателно- с нескрито презрение и
12.11.2018 11:31
пренебрежение. Така ще е, та той е само един нищожен лайнар в Париж...
цитирай
4. germantiger - гордост
12.11.2018 14:33
и като си помисля, че дядо ми германеца е утрепал трима като тоя плешивия руснак с циците мастит през всв....
цитирай
5. germantiger - дискриминация
12.11.2018 14:35
извън фотоса са останали турците и еврейте, които свалиха убийствено няколко руснака наскоро
цитирай
6. germantiger - въпрос
12.11.2018 15:00
Мелания Кнаус е ниво - словенка от ГЕРМАНСКИ/австрийски произход

лисица, вълчица е мелани

а къде е рязаната алина кабаева ?!
цитирай
7. mileidi46 - :)))
12.11.2018 15:37
В десятката ги думна...
Я виж как скимтят хиените...
Юлия има точка... Путин също не е ,,чист"..но е много по-умен и по-хитър..
Затова ...точка от мен!!!
Страхотна снимка градски!!!
цитирай
8. blackpredator - знаем бе за дядо ти
12.11.2018 15:47
germantiger написа:
и като си помисля, че дядо ми германеца е утрепал трима като тоя плешивия руснак с циците мастит през всв....

как свалил пилот на "шварце тод" от баба ти
другото е интересното
как хаплЮгрупата на дедо ти доминира след руското @бане
туй и радостиналасса не мое да го обясни
мейби баба джуФка или КолЮ ?
те са по-печени у спама..
цитирай
9. radostinalassa - За това няма данни
12.11.2018 16:15
Как ще го обясниш в такъв случай, освен да си пофантазираш пак. И забележи , че аз рядко спамя, освен за коко.
цитирай
10. radostinalassa - blackpredator
12.11.2018 16:17
И никого не изтривам, ако има мнение по който й да е въпрос, освен някои циници.
цитирай
11. vaquero - koshava,
12.11.2018 16:47
Ха-ха-ха! Подпалвачите на войни го гледат стреснато.
цитирай
12. apostapostoloff - Гледат го с погнуса!
12.11.2018 17:35
Гледат го с отвращение. Защото е отвратително, миризливо руско лайно.
цитирай
13. codetroina - краварю, не по високо от.. рогата...4рвено бот4е..
12.11.2018 18:00
vaquero написа:
Ха-ха-ха! Подпалвачите на войни го гледат стреснато.



още не си ми дал отговор, трети ден?!
цитирай
14. koshava - Те лайната......
12.11.2018 18:25
Те лайната си се самоопределиха,ма липсват некой или се таят като мишки.А на ДЮдюлка шесторната- деменцията е за Гинес.Четете си писанията и се търсете в тях пълно е със смрад.
цитирай
15. troina - кушеле, аз не съм..Либерастка, ни
12.11.2018 19:11
педераСка, ама..това е тъпоо..
което пишете...с краваров, и тъпото бляки..
ПУТкин е Юдеийско/масонска..маша
който ще бъде гл фигура в Посл битка на Народите..
/тъй да го кажен, по библейски, Армагедона..
не гледаш добре на фактите..и зад тях..
не целя да те ядосам, а тъкмо напротив..
и що се криеш..кат плахок...
айде, твоя работа, аз мога да заложа на моята теза..
всичкоо..и , ще гледаме. Времето идва..
цитирай
16. koshava - Шест + пак ме бъркаш.........
12.11.2018 19:41
Шест + пак ме бъркаш,аз не се крия щом съм в шибания нет.Що си не видите чакрите и аурата след като една снимка със забавен коментар така ви действа-аре при доктора.
цитирай
17. elenkokoschkov - ТУРЦИ И НЕГРИ
12.11.2018 19:57
blackpredator написа:
germantiger написа:
и като си помисля, че дядо ми германеца е утрепал трима като тоя плешивия руснак с циците мастит през всв....

как свалил пилот на "шварце тод" от баба ти
другото е интересното
как хаплЮгрупата на дедо ти доминира след руското @бане
туй и радостиналасса не мое да го обясни
мейби баба джуФка или КолЮ ?
те са по-печени у спама..


ГИ ШИБАТ СЕГА!
цитирай
18. radostinalassa - Негри и араби нападат немските момичета
12.11.2018 20:07
И се налага руси и кубинци да ги спасяват.
цитирай
19. starforlife - ~ 16. koshava
12.11.2018 20:50
koshava написа:
...една снимка със забавен коментар...

Ами то, ако е въпрос за забавни коментари - същите може да са в следния да речем дух:
Ако амерковеца го извади, без дори да може да го вдигне - джуджето ще може да го поеме в уста. Дори неговото равнение изглежда да е натам. Виж гърдите на грозничката "вещица" също му са точно по равнението и погледът сякаш търси... прегорелите мекици(ци).
Казахме, че коментарите могат да са и в друга светлина забавни, нали така? А ако на някого чакрите и аурата му се къдрят при такъв вид коментар - за каква забавност говорим тогава? Избирателно-русофилска?

Аз обаче искам друго да попитам двама души от тук "присъстващите" (но то е релевантно (и ноторно - и ноторно) и за останалите, изключая донякъде Борн).
Първо домакина: Колко пъти и кога за последно си бил в Русия и имаш ли представа от живота там?
Второ - Маман mileidi46: Не мислиш ли, че е лееко лицемерно да се възползваш от всички блага на Запада, а да "величаеш" една пропаднала (визирам руската) идеология? Имам предвид, че едва ли би била доволна щерките ти да са омъжени за руснаци (пък било то и баровци) и най-вече - да живееш в Русия и според техните стандарти и ако щеш дори ограничения за скиторене насам-натам по света.

Всъщност и една реплика спрямо germantiger с препратка към vaquero.
Репликата: Алина Кабаева си е много ОК даже.
Препратката: Ако разликата м/у американска Дама и нейният Съпруг - висш пилитик - е 31 години - става въпрос за лековатост (да се чете курварлък) от страна на жената и липса на ценностна система в обществото. Но когато тази разлика е м/у Кабаева и Путин (или които и са руси) - всичко с ценностите си е ОК, нали така?
цитирай
20. starforlife - Всъщност, ще си позволя още един забавен коментар.
12.11.2018 21:15
Мелани (ретранслирам мислите й): "Гле'й го тоя лилипут. Толкова е дребен и невзрачен. Представям си колко е малка пък оная му работа. Сигурно е като анимационните му ракети - много шумотевица и перчене, а нищо на лице и смехотворни провали."
(край на ретранслацията)
цитирай
21. radostinalassa - Тук първенци са негрите
12.11.2018 21:21
Но при тях големият атрибут върви с много малко мозък. С изключение на Камерун, където има англосакско подобрение във вид на хаплогрупа Р1б1. Но видимо си изглеждат като негри.
цитирай
22. watchtowerman - Лявото Отдавна е депонирало
12.11.2018 21:54
ограбените активи на СССР в банките на Ротшилд...
цитирай
23. get - Мамин чехлЮ "blackpredator" ... докога ще ме лишаваш от право на отговор в блога си - чрез ... ?
13.11.2018 06:02
... системно триене на моите коментари!

Предвид двусмислеността в поведението ... се убеждавам, че ... ?

Явно е прав да твърди д-р Ливай в изследванията си, че левите ЕнтЕлЕктуалци, са страдащи от "Ленинов(ия) синдром"? Тоест сте едни "дейзита", в същността си ? !

blackpredator написа:
germantiger написа:
и като си помисля, че дядо ми германеца е утрепал трима като тоя плешивия руснак с циците мастит през всв....

как свалил пилот на "шварце тод" от баба ти
другото е интересното
как хаплЮгрупата на дедо ти доминира след руското @бане
туй и радостиналасса не мое да го обясни
мейби баба джуФка или КолЮ ?
те са по-печени у спама..

цитирай
24. saankii - изв, кушеле, че се..обърках/..не това е Важното..
13.11.2018 08:16
преди малко, четох един кратък и умен комент../watchtoman

ЛЯВОТО/ в Ръшъ/ отдавна си изнесе Парите в Банките на Ротшилд...
за какво е този Дебат ,питам тогаз..
Г Стар, Мелани е с 21, по млада..стига с тв.митове и легенди,за деца идиотчета
а, колко ,и какъв е атрибута на Дончо, не е мн.интересно...
важното са ПАРИТЕ на Жидите зад него...
...ее, кое му е смешното?
цитирай
25. codetroina - Куш аз съм 6+, даа..защото все мен трият/ нема да се дам, докато дишам, Благ за В Трибуна!
13.11.2018 08:34
БП,Таланте, ти биеш рекорда, да пишеш..

тъпи и сбъркани постове, ден след ден..
биеш по точки, пред тези на Гетю..
определено и видно..и ноторно..
дори, не умееш да копираш, Бляк,
а , това е мн.съществено
в една онлайн дискусия....
за Реала , изобщо не смея и да помисля..
тук да кажа Истината високо..
Ти, Стояне ,затова избяга от Срещата
с Г.Стоименов..в Русе....
без блогови Локуми,
не ще можеш и 1 час да се защитиш..
/а аз познавам все пак Мастър ИТ, Гого..
цитирай
26. codetroina - пЪрдяторе, Чумо Черна..
13.11.2018 08:37
не се опитвай..да ме избуташ..от Първа../и да помпиш др.Идиотии
АЗ съм..навсякъде, болкук черен вреден блогофф
цитирай
27. germantiger - ...
13.11.2018 09:06
блеки не съди по себе си :)

твоята баба турците са я ебали 5 века и за това днес ти се оригваш на турска сперма
цитирай
28. germantiger - +
13.11.2018 09:09
еленко завиждаш ли - баба ти са я помпили 5 века турците и за това ти не си българин, а гаджал
цитирай
29. germantiger - рекапитулация
13.11.2018 09:17
НА ФОТОСА ИДЕ РЕЧ ЗА ЧЕСТВЕНА КРАЯ НА ПСВ

в първата световна война русия е враг на България

обаче тук другарите скачат в защита на руснака, боли ги за руското

значи винаги с право съм ги наричал руснаци другарите в блога - както винаги съм прав

ПС
алина кабаева е ок, то това му е най-хубавото на путин - тая резачка
цитирай
30. elenkokoschkov - А ЗА ТВОЙТА БАБА
13.11.2018 10:11
germantiger написа:
еленко завиждаш ли - баба ти са я помпили 5 века турците и за това ти не си българин, а гаджал

СИ ТРАЕШ ! ТИ ДА НЕ СИ ПРАВЕН В ИНКУБАТОР!
ТО СЕ ПОДРАЗБИРА ,ЧЕ ТВОЯ НЕМСКИ Е КАТО НА ЦИГАНИН БЪЛГАРСКИЯ !!
ПАРКЕТЕН ЛЪФФ!
цитирай
31. radostinalassa - germantiger
14.11.2018 15:50
Тук са живеели много малко турци, чаткаш ли. Само няколко заптиета, началник и толкоз. Чела съм за Сърбия, че там е въведено правото на първата брачна нощ. Но трябва да превеждам от сръбски статията за генетичното им изследване в тази връзка. Най - вероятно то прави на пух и прах идеята за телегонията, която се лансира упорито. Тук кой знае защо не са въвели това право. Имаш ли идея защо?
Та едва ли няколко заптиета ще се осмелят да задирят българките. Това не са ти западните изнежени джендъри и пиещите бира с естрогени дойчовци.
цитирай
32. germantiger - ей мокет на паркета
14.11.2018 16:36
еленеее с разперени рога

вас 35 години ви упралява циганин - правешкия, вярно че не знаеше идеално български

а моя немски ако се чуем може да се попрепитаме - я на руски, я на германски, я на английски - тия ги владея

учил съм също латински, старогръцки и старобългарски

а ти какво си учил - как да лазиш по майка си?!
цитирай
33. radostinalassa - Аз съм учила немски
14.11.2018 20:41
А руският го знае всеки българин, защото ние сме им дали древния си език, а те са го запазили по - автентичен от нашият . Дай да се препитаме, аз съм съгласна. Дойч - ът ще звучи, като че ли се псуваме, но ти това вече си го оттренирал отдавна, няма да те затрудни. Учила съм и латински, но не искам да те засрамвам.
цитирай
34. radostinalassa - Вече можеш да ми отговаряш на немски..
14.11.2018 22:26
в коментарите. Даже веднъж ти го предложих, защото не разбрах какво си написал.
цитирай
35. germantiger - Ферщеест ду дас ?
15.11.2018 12:18
радостина ти еленко ли се казваш ?!
цитирай
36. germantiger - твоето килийно образование ме респектира
15.11.2018 13:34
няма как мъж в женски профил или жена в мъжка роля да ме засрами

ще се радвам да ми напишеш на руски, германски или английски отговора на въпроса

КЪДЕ Е ПО-ПЛОСКА ЗЕМЯТА - НАЛЯВО ИЛИ НАДЯСНО ?
цитирай
37. radostinalassa - В килиите учели ли са езици?
15.11.2018 14:22
Дължиш ми обяснение защо господинът реши, че съм мъж в женски профил или обратното. Давай сега доказателствата. Къде са те, г - н Тигър? Апропо, аз винаги защитавам някои блогъри, които ми се нравят. Ти едва ли ще попаднеш някога между тях, по - скоро те отнасям към хвъркатите .
цитирай
38. radostinalassa - КЪДЕ Е ПО-ПЛОСКА ЗЕМЯТА - НАЛЯВО ИЛИ НАДЯСНО ?
15.11.2018 19:03
Земята е по - плоска в тази посока, където се намираш ти. В горната ти част особено.
Имам предвид гънките ти. Но тази теория не ми допада. По - скоро всичко зависи от това, колко информационни канала притежаваме. При тебе няколко са изчезнали по посока на горещата кръв.
цитирай
39. germantiger - ти имаш два канала - под кръста ...
16.11.2018 10:34
ти имаш два канала - под кръста

как къде са доказателствата - на ръба на плоската земя

хубаво е една жена да не е плоска, надявам се ти не си

колкото до мен - аз съм релефен - мускулно

а земята дали не е вдлъбната каквито са твоите мизъчни гънки щом моите са плоски?
цитирай
40. radostinalassa - Ставаше дума за информационни канали, ферштеен?!
16.11.2018 14:47
Тук е блог.бг, а не Плейбой. Нох айнмал ферштеенст ду? Фрау , забравих и името ми го е втълпила в нещастната глава този псуващ конете език.
цитирай
41. radostinalassa - Музика за правене "на плочки "
16.11.2018 15:06
https://www/watch?v=q204xzgzup4
молодая невозможно оторвать взгляд
цитирай
42. germantiger - корекция
16.11.2018 17:41
40. radostinalassa
Нох айнмал ферштеенст ду?

ОТ МЕН към радостина
НЯМА ФЕРЩЕЕНСТ с Н, няма такава "форма" в спрежението към ти/второ лице единствено число

като не знаеш нещо - питай - не е срамно
цитирай
43. radostinalassa - Аз не съм германка
16.11.2018 18:00
После се сетих, че няма н във второ лице. Но това е забележителна памет, не мислиш ли и ти така? По отношение на нещо, което не съм използвала . Помня даже как , като бях малка ме нападаше един петел. Представи си колко съм била висока. Той ми се струваше висок.
цитирай
44. germantiger - ...
16.11.2018 22:36
в цайтнот съм след спрежението и петела :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1742737
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031